top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תרוני מוסנזון

ספרות מקצועית על שיטת רוזן בעברית:

עודכן: 31 בינו׳ 2022

שלושה ספרים על שיטת רוזן תורגמו לעברית:


שיטת רוזן לטיפול במגע – גישה אל התת-מודע דרך מגע, מאת מריון רוזן בהשתתפות סוזן ברנר (הוצאת אח 2010) עם הקדמה למהדורה העברית מאת מריון רוזן.

שיטת רוזן לטיפול במגע

זהו ספר בסיסי שמתאר בשפה פשוטה וקלה לקריאה, בקולה האותנטי של מריון רוזן, את שיטת הטיפול, מקורותיה, ייחודה והשלכותיה. אנשים רבים הגיעו לטיפול ולימוד בשיטת רוזן דרך הספר. כולם אמרו שהם הרגישו שזה מה שתמיד חיפשו ולא ידעו...












תנועה בשיטת רוזן מריון רוזן, מאת מריון רוזן וסוזן ברנר (הוצאת אח 2011)



הספר כולל רקע תיאורטי מצוין על שיטת רוזן לתנועה ומגע, על הקשר בין שני הערוצים והאיפיון הייחודי של עבודת התנועה. כמו כן הוא כולל הנחייה מדוייקת לתרגילים.











שיטת רוזן – כיצד להגיע לרווחה ולבריאות גופנית, נפשית ורוחנית דרך הגוף, מאת ד"ר איליין ל' מיילנד עם הקדמה מאת מריון רוזן (הוצאה פרטית של המתרגמת עפרה ברלך ofrabarlach@hotmail.com)



ספר זה נכתב על ידי אחת מתלמידותיה הראשונות והחשובות של מריון רוזן, איליין מיילנד. במשך שנים עבדה איליין בשיתוף עם מריון רוזן, היתה יד ימינה וספגה והפנימה את עבודתה. היא ייסדה מספר מרכזי הכשרה בעולם ופיתחה את תוכנית ההעמקה האינטנסיבית להכשרת מטפלים. בכך הפכה את לימוד שיטת רוזן לזמינה עבור סטודנטים ברחבי העולם. הספר מביא בשפה בהירה את הבסיס התיאורטי של שיטת רוזן והוא מהווה מבוא מעולה להכרות עם השיטה.


ניתן עכשיו לקריאה בגירסת PDF ברשותה ובנדיבותה של עפרה ברלך, המתרגמת.



171 צפיות0 תגובות

Комментарии


bottom of page